פירוק רכבים 2013

לאחר שתשמע את סיפורו של תומאס מיטשל, חי גמלאי באריזונה, ייתכן שפתאום יש לך את הדחף לרוץ לטלפון ולהתקשר מבטח הרכב שלך. ואולי אפילו מבטח החיים שלך. בעסק הכבלים שלך. וכל אדם אחר שאתה יכול לעשות איתו עסקים. מידע על פירוק משאיות.
פירוק רכבים באתר :

איך צרכן אחד חצוי פרימיום ביטוח הרכב שלו איזה סוג של הצלחה שהיה לך כאשר מנסים להשיג שיעור טוב יותר – או לפחות להבטיח שאתה משלם מחיר הוגן? הוסף תגובה טארה סיגל ברנרד הוא כתב מימון אישי עם זמן. הכתבות האחרונות גדל תמונה זו.
יהושע לוט לניו יורק טיימס טום מיטשל חצוי שיעוריו.רוב הצרכנים יודעים שהם לא הולכים לקבל ביקור נימוסים מספקי השירות שלהם אומרים להם שהם זכאים לעסקה טובה יותר. עם זאת, הם עדיין לא מצליחין לעיון בתקנון או החוזים שלהם בכל שנה כדי לוודא שהם מקבלים את השיעורים הנמוכים ביותר אפשריים.
ובכן, הנצחון המקרי של מר מיטשל עשוי לספק רק את התמריץ הנדרש.לאחר שפרש בקיץ האחרון מקריירה ארוכה כמתכנת, מר מיטשל אמר שהוא ידע שהוא צריך לבדוק את ההוצאות שלו ולנסות לקצץ כל מה שהוא יכול. הפרמיה החסונה ביטוח הרכב בשתי המכוניות שלו – הוא משלם 2,537 דולרים בשנה – נראית היעד פוטנציאלי עסיסי. אבל הוא אמר שהוא "," ולא קרא לו המבטח, חירות ההדדית, עד לפני מספר שבועות, הזמן קצר לאחר יצר עימו הקשר בדואר והפציר בו לקרוא לרטפורד לקבלת הצעת מחיר בחינם על ביטוח הרכב שלו.
וזה היה דבר טוב שהוא החליט להתקשר. הרטפורד אמר לו שזה יכול להציע לו פוליסה עם הכיסוי לאותו רק חצי – כן, חצי – הסכום שהוא משלם ליברטי מיוצ'ואל, או על. מר מיטשל אמר שהוא יצר קשר עם חירות הדדית עם החדשות. ולא אתה יודע, הנציג אמר לו שזה ששינה את תקני החיתום שלה והוא היה עכשיו להעפיל פרמיה .
פירוק מלגזות
"אני היה שמח לקבל את ההפחתה, אבל אני נחרדתי לגלות שהניטל היה עליי, מה שאומר שיש כנראה אלף מבוטחים זכאים לכך, אבל לא יודעים מה הם לא יודעים", אמרו מר מיטשל, שהיה מבטח שליח וטויוטה פריוס 2010. "זה לקרוע".
עוד יותר מרגיז, הוא אמר, היה השיחה שהתפתחה עם מנהל סניף חירות הדדית. מר מיטשל אמר שהוא באמת כעס בעסק הייתה שבעת רצון לחלוטין כדי לאפשר לו להמשיך ולשלם כפליים שהוא צריך, אז הוא שאל את המנהל אם בעסק הייתה טורחת להודיע לו על "שינויי החיתום" כאשר מדיניותו עלה לחידוש בקיץ הזה. "לתדהמתי, הוא הודה כי הפחתת הפרמיה לא הובאה לידיעתי, אלא אם כן אני בקשתי את זה", הוא אמר.
מר מיטשל, שחי במערה קריק, אריזונה, הוא בדיוק מסוג הלקוחות שהיית מצפה חירות ההדדית הייתה רוצה לשמור. לקוח נאמן מאז , הוא אמר שיש לו רקורד נהיגה נקי ללא תאונות – רק כמה טענות שבורות זכוכית – וציון אשראי מעל הסימן מעורר הקנאה. חוץ מזה הכיסוי האוטומטי, יש לו גם פוליסת הביטוח של בעלי הבית בעסק אשר מר מיטשל חשב אולי עבד לטובתו כדי להבטיח את השיעור המופחת, שכן מבטחים לעתים קרובות להציע הנחות .
ליברטי מיוצ'ואל, שלא במפתיע, סרב להיכנס לפרטים איתי על מצבו של מר מיטשל, וספק מענה ארגוני חותם: "אנחנו ממשיכים לשכלל ולשפר את היכולת שלנו פירוק רכבים באופן מדויק ביותר לתמחר כל לקוח על מנת לשקף את הסיכון האישי שלהם, המבוסס על מספר רב של גורמים, וכתוצאה מכך המחיר של לקוח יכול לנוע למעלה או למטה ", גלן גרינברג, דובר יברטי מיוצ'ואל, אמר בהודעת דואר אלקטרונית. "אנו מייעצים ללקוחות שלנו באופן קבוע בעת חידוש פוליסה שהם יכולים להתקשר אלינו כדי לדון בסיקור שלהם, ההטבות והנחות."
ושמניע את הנקודה: את האחריות היא תמיד עליך, הצרכן, כדי לעמוד בעומס העבודה, בין אם מדובר בפריט גדול כרטיס כמו ביטוח רכב או חשבונות קטנים יותר מהטלפון הסלולרי שלך או ספק כבלים. זה שיעור פשוט, כן, אבל אחד שכדאי לזכור כל כך הרבה פעמים. כמובן, גם כאשר אתה עושה את הזמן, למצוא את העסקה הטובה ביותר היא לא בהכרח קל.
רוברט האנטר, מנהל הביטוח לצרכן הפדרציה של אמריקה, קבוצה תומכת, אמר שהוא לא היה מופתע כלל מניסיונו של מר מיטשל. אחרי הכל, מבטחים אינם נדרשים להודיע לך כאשר אתה זכאי לשיעור נמוך יותר, וזה קשה לדעת אם אתה מקבל את העסקה הטובה ביותר (אם כי בקליפורניה, מבטחים חייבים למכור את המדיניות שלהם במחיר הנמוך ביותר לאלה ייחשב "נהגים טובים", או אנשים שנוהגים כבר לפחות שלוש שנים ויש לי לא יותר מהפרה ואין תאונות חמורות על השיא שלהם). "אם אתה בחנות עבור ביטוח, זה די קל למבטח אחד יגיע למחצית מחירו של אחר, אפילו באותה הקבוצה של מבטחים", אמר מר הנטר. "זה מאוד קשה כדי להיות בטוח שיש לך את המחיר הטוב ביותר", הוא הוסיף, וציין כי סוכנים רבים עובדים על עמלה, שבו פרמיות גבוהות יותר יכולות לתרגם להכנסות יותר לסוכן. אתר פירוק רכבים
(בדרך כלל אנשי מכירות לאסוף בערך 8.5 אחוזים מהפרמיה, בממוצע, אמר רוברט הרטוויג, נשיא וכלכלן במכון למידע הביטוח, קבוצת תעשייה, אך ציין כי בעסק  ישירות לצרכנים לעתים קרובות להשקיע הרבה יותר על פרסום).
למעט בניו המפשייר, כל המדינות דורשות נהגים יש ביטוח אחריות, אשר משלם עבור ההוצאות הרפואיות של הנהג האחר, תיקוני רכב ועלויות אחרות כאשר המבוטח הוא אשם. (פלורידה דורשת נהגה לרכוש ביטוח המכסה את הדיירים במכוניתו של הנהג.) הסכום המינימאלי שאתה חייב לשאת מוגדר על פי חוק המדינה, אבל נהגים רבים בוחרים לקנות כיסוי יותר כדי להגן על נכסיהם במקרה של תאונה יקרה.
ובכל זאת, כ 14 אחוזים מנהגים נסעו מבוטחים בשנת , על פי ביטוח המועצה למחקר, לפחות בחלקו, כי כמה נהגים שלא יכולים להרשות לעצמו ביטוח (מיסיסיפי לוקחת את הפרס למדינה עם הקצב המשוער הגבוה ביותר של נהגים שאינם מבוטחים ב28 אחוזים, בעוד מסצ'וסטס ומיין יש שיעור של אחוזים רק 4.5. ניו יורק לא להיגרר יותר מדי מאחור, בשעת 5 אחוזים).
שיעור הביטוח שלך כנראה מבוסס על מגוון גורמים, כולל הגיל, מין, מצב משפחתי, רמת השכלה, תעסוקה, לסוג המכונית שאתה נוהג, איפה אתה גר וניקוד האשראי שלך. כמובן, שיא הנהיגה שלך גם נלקח בחשבון, כמו גם כמה אתה נוסע. (דו"ח אחרון, שיתוף נכתב על ידי מר האנטר מקבוצת הצרכנים, טוען כי שיטות התמחור האלה לרוב עובדות נגד נהגים נמוכים הכנסה.)
כפי שאתה חנות סביב הצעה חדשה (או טוב יותר), אתה צריך לקחת בחשבון גם גורמים שאינו מחיר בלבד, כולל דירוג וההיענות לתביעותיו של המבטח, מר הרטוויג אמר. בדרך כלל אתה יכול למצוא את המידע הזה, כולל השוואות מחירים ומדריכים לצרכן מקומיים, באתר האינטרנט של המפקח על הביטוח של המדינה שלך. המחלקה של מדינת ניו יורק על שירותים פיננסיים, למשל, מדרגת 40 בעסק ביטוח במספר התלונות נגדם כנו כאחוז מהפרמיה שלהם.
הפרמיה הממוצעת ששולמה לכל מכונית – לאחריות, הביטוח מקיף והתנגשות – הייתה על 901 $ בשנת 2009 (הנתון האחרון הזמין), על פי האיגוד הלאומי של נציבי ביטוח. אבל אם לשפוט על פי מצבו של מר מיטשל, אתה עלול להיתקל במגוון רחב של מחירים.
הנטר אמר כי צרכנים ספציפיים צריכים לשאול את המבטח – לא הסוכן – בין אם הם מוצעים שיעור הנמוך ביותר שהם זכאים ל, או שהם צריכים לשאול את הסוכן לשאול מבטח. והוא הציע לו לבקש לכך בכתב.
"אני עובד על ההנחה שכולם היו אותו הדבר," אמר מר מיטשל.

×
דילוג לתוכן